torsdag 14. juni 2012

Ny frisk

Det tok jaggu to uker før jeg i det hele tatt giddet å gå inn på bloggen igjen.
Men nå skal vi se om lysta har kommet tilbake, om ikke for godt så iallefall for en liten stund.
Det blir ikke lange innleggene den første tiden.
Ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi jeg sitter med bandasjert arm.

Det må nemlig nevnes at leketelt for barn kan være særdeles farlig. Jeg er sikker på at de i noen tilfeller kan være dødelige. I mitt tilfelle så er det dumme teltet ansvarlig for en forslått høyrearm.
Greit, det var min egen feil i utgangspunktet med tanke på at jeg hadde en viss promille da jeg snublet.
Teltet fikk da gjennomgå det også. Noen av stengene knakk faktisk.
Det triste i denne historien er at det var ikke vårt telt.
Neida, det teltet tilhørte barna til den frustrerte husmoren. Jeg har allerede tilbydd meg tre ganger å kjøpe igjen nytt, men de har visst planer om å teipe det med gaffatape.

Nuvel, armen er litt hoven (på en søt måte) og har en nydelig blånyanse oppover mot albuen. Dessuten er det noen fancy blodstriper oppe ved håndleddet.
Var på legevakten for fire dager siden og de sa det ikke var brudd. Men har måttet bestille legetime i dag bare for å få en annen vurdering.

Ungene har på to uker rukket å bli friske og deretter syke igjen.
Det er vel egentlig ingen overraskelse for noen av dere.
Denne gangen er det feber som er synderen.
Jeg har sluttet å bli oppgitt, jeg velger heller å bli positivt overrasket de dagene de faktisk er friske.

Vi har hatt container utenfor huset den siste uken for å rydde opp litt. For å si det sånn, jeg har oppdaget et nytt ord. Containerhyler!
En god forklaring på det kommer i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar