onsdag 17. april 2013

Potetdyret Hugo

Jeg kom brått på at jeg ikke har vist frem vårt lille kjæledyr. Dere som har meg på Facebook har selvsagt sett bilder av vidunderet, men dere andre skal få en nærmere presentasjon nå.

Jeg bestemte meg for å rydde litt nederst i ene kjøkkenskuffen. Langt det nede, under massevis av matvarer fant jeg noe underlig. En liten potet som tydeligvis hadde falt ut av posen og blitt liggende alene. Veldig lenge....
Den hadde nemlig fått både ben og følehorn. Da måtte vi jo selvfølgelig både i den navn og øyne.
Dette var for to uker siden, og jeg må dessverre meddele at Hugo ikke et blant oss lenger nå. Han har reist videre til søppelbøtta. Men vi passet iallefall på å ta masse bilder av han den tiden vi hadde han i hus.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar