onsdag 28. desember 2011

Dårlig prioritering

Det har fortsatt ikke vært så mye pc tid de siste dagene. (nei, ikke hør på mannen min. Han juger når han påstår at jeg tilbringer halve dagen foran skjermen)
Ungene har vært hjemme, og da har mye av tiden gått med til å sysselsette dem. Iallefall har vi forsøkt.
Dessuten har jeg vært i litt dårlig form. Det kan selvfølgelig skyldes et for høyt inntak av sukker, men jeg velger å tro at det har vært en god gammeldags forkjølelse.
Livet går sin vante gang her i huset, så dere har ikke gått glipp av noe de siste dagene.
Jeg kan jo slenge på statistikk fra de siste dagene som en slags oppsummering.

Antall krangler mellom de voksne : minst 4 (og to av dem har dreid seg om pengeforbruk gitt)
Antall krangler mellom barna: 30?? Vi hører til stadighet følgende fra barnerommet. "Du får ikke bli med mæ hjem, DUMMING"
Antall hyggelige ord til hverandre: ganske mange, særlig fra minstemann når han skal smiske til seg noe godt fra kjøleskapet
Antall sjokolader og annet snacks som har funnet veien ned i magesekken: alt for mange, FY til oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar