mandag 6. februar 2012

Dessertmage

Jeg er så glad for at jeg har en såkalt dessertmage.
Middag og annen type mat kan jeg bli så mett så mett av. Men det er alltids plass til dessert.
Hver søndag har mormors stuer (cafe nede i sentrum) tilbud på kake.
Innta så mye kake og kaffe du ønsker for 79 kr.
Vi var innom der en tur i går, og jeg må innrømme at jeg fikk strekt dessertmagen min så det holdt.
Problemet når det settes fram så mange forskjellige kaker er at jeg må smake på alle.
Iallefall prøver jeg på det.
Så i går satte jeg til livs sjokoladekake, yoghurtkake, ostekake og gulrotkake.
To stykker av den himmelske sjokoladekaken.
Jeg tror jeg har et lite problem med å begrense meg. Men det er jo så godt!
Vi kommer nok til å bli fast inventar der på søndagene om jeg får det som jeg vil.

Av en eller annen merkelig grunn så føler jeg at denne bloggen handler mest om min avhengighet til godsaker, og alt det kaoset som oppstår når man har to særdeles oppfinnsomme aktive gutter i hus.
Med andre ord, det blir ikke noe særlig avveksling i innleggene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar