søndag 5. februar 2012

Nytt yrke?

Villdyret vil bli brannmann.
Det er vel det eneste yrket han kan se for seg. Storebror vakler mellom forskjellige yrker, og klarer ikke helt å bestemme seg for hva som er mest spennende.
Villdyret er derimot fast bestemt på at han skal bli brannmann slik at han kan kjøre den store brannbilen.
I dag så vi en video som omhandler kroppsbeherskelse, altså en video om poledancing.
Ja, jeg ble mektig imponert.
Nesten så imponert at jeg er på nippet til å be mannen ta med seg et kraftig rør hjem fra jobb som vi kan montere i kjelleren.
Jeg vil også bli så sterk og smidig.
Villdyret ble også særdeles interessert i den videoen.
Etter å ha sett en stund smeller det fra guttungen "sånn der ska æ også lær mæ! Når æ bli sterk som en gorilla"
Vel, hvis han skal bli brannmann kan det jo komme godt med å ha kroppsbeherskelse. Han må jo også skli ned stanga, men jeg ser ikke for meg den samme elegansen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar