torsdag 23. februar 2012

Ny favoritt

Forleden dag jaget jeg min bedre halvdel avgårde til 7/11 for å kjøpe is.
Nuvel, jaget og jaget. Han dro vel avgårde ganske så frivillig når jeg tenker meg om.
Han fikk i oppdrag å velge smak på isen siden han måtte trosse kulda (nei, det var ikke så synd på han, han kjørte bil)
Han kom hjem igjen med Ben&Jerrry`s Strawberry Cheescake.
HIMMELSK er det eneste jeg har å si om den saken.
En herlig kombinasjon av jordbærbiter, kjeksbiter og en smak av ostekake.
Gubben likte den særdeles godt han også, til tross for at han egentlig ikke er noen fan av ostekake i seg selv.
Jeg trodde jeg helst foretrakk sjokoladevariantene deres, men jeg må innrømme at det blir strawberry cheescake i helga.

Det kan så være at det koster 60 kr for den lille boksen. Den er jaggu meg verdt det.
Problemet er nå at jeg har så mange favoritter at jeg kommer til å lide valgets kval hver gang vi skal unne oss den.
Neste gang vi er i USA så har jeg store planer om å smake meg igjennom sortimentet. De koster tross alt bare halvparten der borte. Om ikke enda mindre.
Jeg kommer til å vende tilbake fet men lykkelig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar