søndag 11. mars 2012

Skrivesperre

Jeg har nesten litt dårlig samvittighet for tiden siden jeg ikke skriver så ofte.
Problemet er bare at dagene går så fort, og når det endelig er stille i huset etter barna har lagt seg så skal jeg enten på jobb, eller så sovner jeg i sofaen.
Det går litt opp og ned i perioder, men jeg skal prøve å ta meg selv i nakken fremover.
Jeg er glad jeg ikke har bloggen som en inntektskilde gitt, for da hadde vi hatt en særdeles dårlig økonomi.

Vi har nettopp stått opp tidlig en søndags morgen, og vi har spist restene av philly cheese steak som mannen laget i går kveld. Himmelsk måltid om jeg skal beskrive det på en bra måte.
Ufyselig mange kalorier, men det får så være.
Etterpå skal jeg inn til naboene å plukke opp mine barn.
Eldstemann sov der i natt, og for en times tid siden snek yngstemann seg dit også. Vi hørte bare at døra slo  igjen etter han, og at han løp som om han hadde ulver etter seg.
Han hadde lusket rundt huset i bare pysjen før han fant noen som var villig til å slippe han inn.
Siden min treningsnarkomane ektemann skal dra å spille squash etterpå er jeg nødt til å finne på noe med gutta. Jeg lurer på hva det skal være.
Min oppfinnsomhet og fantasi er ikke på topp før tidligst klokka ett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar