lørdag 2. februar 2013

Bake kake søte

Før bakte jeg ganske ofte.
Grunnen til at jeg har trappet ned er ganske enkel.
Jeg klarer IKKE å bake uten å spise av resultatet. Jeg vet at det går an å holde seg til bare en smakebit, men kom igjen. Finnes det virkelig noen som bare smaker en liten bit av det de har laget?
Jeg klarer det ikke! Her stappes det innpå til jeg blir kvalm.
Og etter jeg har blitt kvalm så er det fortsatt plass til enda et stykke.
I dag skal jeg i bursdag, og jeg tenkte jeg skulle bake noen cupcakes til bursdagsbarnet.
Vanilla cupcakes som jeg har funnet i bakeboken til Manuela. (damn you Manuela, det er blant annet din feil at jeg fortsatt er litt brei over baken)
De skal ha sjokoladefrosting på toppen, så jeg ser for meg at dette kan bli riktig så godt.
Kanskje litt kvalmende også?
Det skal tross alt inntas alkohol på bursdagsfesten, så jeg håper at folk begrenser seg.
Jeg vil ikke ha skylden for at folk står tvekroket over toalettet etter kombinasjonen cupckakes og øl.

Snart skal denne lille godbiten dekoreres og deretter nytes !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar