mandag 4. februar 2013

Led meg inn i fristelse

Det er mandag. Ikke akkurat min favorittdag, men det går sånn passe greit. Vi har nettopp spist middag, og jeg lider av "syns synd på meg selv" syndromet.
Det er ærlig talt ikke så synd på noen av oss.
Jo, kanskje litt synd på barna. De hadde noe søm hørtes ut som tredje verdenskrig nede i kjellerstua i går. Det hjalp heller ikke å be dem roe ned. Enden på visa var at alle leker ble bært ut i gangen. Slemme voksne sier du? Jeg skal love deg at du hadde gjort det samme om du hadde hatt en trassig fireåring foran deg som sier "bare ta lekene du, dere klarer det sikkert ikke likevel"

Vips så var rommet usedvanlig tomt. De får igjen lekene i morra, men for å bøte litt på den dårlige samvittigheten min (og mandagsdepresjonen jeg lider av) så har jeg lagd istand en blåbærpai. Den skal nytes etterpå sammens en dæsj vaniljekesam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar