onsdag 13. februar 2013

Små gleder i livet

Jeg er ganske glad i å dra på kino. Nå kommer vi oss ikke så ofte avgårde, og det har vel mest med økonomien å gjøre. Ja jeg vet at det ikke er så himla dyrt, men det er slike innsparinger som gjør at vi har råd til å reise på så mange fancy ferier.
Siden jeg har har Chess som telefonoperatør så har vi 2 for 1 på kino hver tirsdag. Det benyttet vi oss av i går. Jeg syns det er herlig å kunne ta en kinodate med mannen min i ny og ne.
Det er jo også litt fint å ha en mulighet til å spise litt ekstra snop. Man må jo ha kinogodt!

Vi valgte å se Hansel and Gretel witch hunters. Syns faktisk filmen var ganske bra, selv om den sikkert var mer passende for min kjære mann. Jeg er nesten sikker på at han likte den ekstra godt fordi Gretel så ekstra snerten ut i skinnbuksa si det hun spratt rundt å drepte hekser.
Men som sagt, god underholdning på en ellers ordinær tirsdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar