mandag 18. februar 2013

Mandag

I dag slet jeg med å finne en bra tittel for dagens innlegg.
Egentlig så slet jeg litt med hva jeg skulle skrive for den del, for det har ikke hendt så mye spennende her de siste dagene.
Jeg kunne jo ha skrevet om hva vi har spist til middag i helgen, eller fortalt om alle de spennende innkjøpene våre.
Men det hadde ikke blitt særlig spennende lesning. Jeg husker nemlig ikke hva vi har spist de siste dagene. Bortsett fra at jeg har spist masse kake.
Og spennende innkjøp? nah... jeg er blakk som en kirkerotte rett og slett. Så det eneste spennende jeg har kjøpt i det siste er et par ullsokker på salg.

Men over til helgen ja.
Vi tok en impulstur over til Storlien for å handle litt på lørdagen. Egentlig hadde vi tenkt å kjøre til Østersund, men siden klokka var ett allerede da vi dro så fant vi ut at det hadde blitt knapt med tid. Det er tross alt nesten fire timer hver vei.
Så fant vi ut at Åre ville være en grei destinasjon.
Vel, etter en og en halv time da vi var kommet rett over grensa fant vi ut at vi var møkklei av å sitte i bil,så da endte vi opp på Storlien istedet.
Min bedre halvdel var litt skuffet, fordi han hadde ønsket å dra til Østersund bare for å kjøpe yndlings yoghurten sin.

Søndag ble en dag hvor vi løp fra kakefat til kakefat. Det var to bursdager som overlappet hverandre, så vi fikk iallefall ingen problemer med å fylle opp kalorikvoten vår den dagen.
Jeg  var egentlig ganske fornøyd, for en søndag fylt med pølser, pizza og kaker er faktisk helt allright det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar