onsdag 27. februar 2013

Kveldshumor

Jeg er i det trøtte hjørnet i kveld. Det fører ofte til at jeg får en særdeles dårlig humor. Bare spør min mann, jeg er sikker på at jeg går han på nervene når jeg er i mitt humoristiske hjørne. Jeg er fæl på dårlige vitser og svart humor. Og hvis jeg er overtrøtt så ender det gjerne i latterkrampe. En gang var det så ille at bikkja vår ble skremt. Hun nektet faktisk å motta kos i noen dager etter.
Kanskje ikke så rart, jeg rullet rundt på gulvet mens tårene spratt.
Jeg elsker faktisk når ting er så morsomt at jeg tror jeg skal le meg i hjel. Noen ganger skulle jeg gjerne ledd, men tør ikke. Som den gangen da morfar falt i rulletrappa på Gardermoen. Da var det bare å sette opp pokerfjes gitt. Tanta mi lo godt vel og merke. Egentlig merkelig at hun ikke ble gjort arveløs den gangen.

Jeg avslutter dette innlegget med en godbit av en vits

Sherlock Holmes og Dr. Watson er på telttur. De slår opp sitt telt under stjernene, og legger seg til å sove. Utpå natten vekker Holmes Dr. Watson. «Watson! Se på stjernene og fortell meg hvilken slutning du kan trekke». Watson svarer: «Jeg ser tusenvis av stjerner, og selv om det kanskje bare er noen få av dem som har planeter er det ikke usannsynlig at enkelte planeter ligner på jorden. Og om enkelte planeter ligner jorden er det også en mulighet for at det finnes liv. Til dette svarer Holmes: «Watson, din tosk, noen har stjålet vårt telt !."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar