lørdag 9. mars 2013

Fortsatt sykdom

Her har vi fortsatt en guttunge med feber. Som om ikke det var nok så har han også fått stygg hoste i tillegg.
Det høres ut som en gammel mann med røykhoste når han setter i gang. Vi har vært hos lege, men han fant ikke ut noe, så vi må vel bare avvente en liten stund til. I dag har jeg hatt gleden av å være på fotball cup sammens min eldste sønn. Innlegg om det konmer i morgen. Nå ligger jeg som et slakt på sofaen å spiser Walters mandler. Syndige gode sjokoladen. Et lite lyspunkt midt i all denne sykdommen og elendigheten. Min bedre halvdel er også i dårlig form i dag, men det er jaggu selvforskyldt. Han var på byen i går, og har ikke lært seg når det et lurt å takke nei til enda et glass.
Så ond son jeg er så syns jeg ikke synd på han i det hele tatt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar