tirsdag 19. mars 2013

Hjemmepåske VS reise bort

Nå nærmer det seg påskeferie med stormskritt.
Jeg kjenner at det allerede klør i fingrene etter å reise en eller annen plass.
Men så var det denne økonomien da.
Hadde vi vært rike så hadde vi vært langt unna allerede første dag i påskeferien.
Men sånn som det ser ut nå så er det vel bare en handletur over grensa som blir påskens "store" begivenhet.
Hvor er alle invitasjonene til hyggelige hytteturer (med og uten barn) og høyfjellsturer?
Det er ikke noe galt med hjemmepåske, men jeg er litt for rastløs til å bare være hjemme.
Særlig når hele familien har fri i over en uke samtidig!
Det skjer ikke særlig ofte.
Jeg har holdt på å grublet meg i hjel i hele dag, men jeg klarer jammen ikke å finne på noe.
En får bare gruble videre.
Men en ting er sikkert, påskeegg blir det uansett om vi er hjemme eller borte.
Selv om jeg må sørge for påskeegget selv. Det er ulempen med å bli voksen gitt.

1 kommentar:

  1. Om noen dager skal jeg sende deg varme tanker fra en strand på Koh Samui. :) Tror nemlig ikke at jeg klarer å få dere med i kofferten...

    SvarSlett