fredag 22. mars 2013

Hurra det er fredag

Ikke nok med at det er fredag, men det er påskeferie også!
Jeg har tyvstartet med påskeegget allerede jeg.
Var nemlig så heldig at jeg fikk et herlig velfylt påskeegg av sjefen min i dag, og da må man jo prøvesmake litt. Vel og merke etter barna var i seng.
Jeg måtte dessverre dele med gubben, men skitt au.
Jeg sparer meg selv for noen kalorier når jeg må dele.
Nå må jeg bare overhøre den lille stemmen min i hodet som forteller meg at jeg var misfornøyd sist jeg gikk på vekta. Den stemmen har nemlig en tendens til å ødelegge alt som heter nytelse og snopspising for meg.

Ellers går livet sin vante gang her hjemme.
Ungene har fått seg en ny youtube favoritt som jeg tenkte å dele her.
Jeg må innrømme at jeg ler like godt jeg også, og jeg forstår jo til og med hva den sier.
Ungene har fått beskjed om at papegøyen bare sier "søren"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar