fredag 15. mars 2013

Vår lille demon

Jeg må ærlig innrømme at jeg syns bikkja vår er verdens flotteste. Greit, noen ganger er hun den mest dustete og rare skapningen jeg vet om men i det store og det hele er hun fantastisk. Hun har en personlighet som man bare må elske, og hun har en herlig frekkhet. Den frekkheten er det forresten morfar som må få skylden for. Han og bikkja har litt for mye tid sammen på dagtid, og det har ført til en særdeles bortskjemt diva.
Alt han spiser forventer hun å få smake på når han en gang blir gammel og svak er jeg sikker på at hun kommer til å stjele maten ut av hendene på han. Men jeg skjønner at han har problemer med å være streng når hun er så søt.

Men hun kan se skummel ut også . Min kjære tante fikk tatt dette bildet forleden av demon vaktbikkja som vokter hagen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar