onsdag 25. januar 2012

Ett år siden tur

Det gikk opp for oss forleden at tiden virkelig har flydd fra oss.
Ikke skjønner jeg hvor dagene ble av, men det er faktisk litt over ett år siden vi dro på vår fantastiske langtur. Vi føler alle at det ikke var så lenge siden, men det er kanskje ikke så rart at det føles slik. Vi snakker og mimrer om turen hver gang vi har anledning.
Bildene og filmene er gull verdt.
Samt reisebloggen vår som dere finner her http://spennendeplaner.blogspot.com/
Jeg skulle også lage en scrapbook med utklipp, kvitteringer og bilder fra turen, men så langt har jeg ikke kommet. Det ligger fortsatt en stor pose i skapet med diverse ting som skal inn i den boka.
Jeg skal sette meg ned å begynne på prosjektet en dag jeg har god tid og motivasjonen er på topp.
Noe sier meg at det kan bli lenge til.

Men det sier jeg, vinner vi i lotto så reiser vi så fort som vi klarer. Og da skulle vi gjerne vært borte i 3 mnd om mulig. Det spørs selvfølgelig på lottogevinsten.
Om arbeidsgivere og skole ville blitt så glade er en annen sak.

Her er noen godbiter som gir oss lengsel etter det gode liv.






1 kommentar: