torsdag 5. januar 2012

Mannen som skulle stelle hjemme

Nå er det tid for mannen å ta styring i huset for noen dager, for i morgen blir det jaggu husmorferie til Riga for min del. Helgen skal bli fylt med fred, ro og harmoni. Samt shopping vil jeg tro.
Ikke at det er så billig med moteklær og slike ting i Riga, men det strikkede varer skal være rimelig. Det passer meg fint, for jeg skulle så gjerne hatt meg et par strikkede votter. Og så må jeg jo kjøpe med Rigabalsam. Jeg finner nok noe mer spennende jeg kan fylle opp kofferten med også vil jeg tro.

Det verste med å dra på tur nå er at jeg kommer til å savne mann og barn så forferdelig.
Ja, jeg vet. Vi har godt av å være litt fra hverandre.
Og min godeste ektemann har bare godt av å være den som har alt ansvaret i noen dager. Jeg vet at han klarer det ganske så bra. Det er bare jeg som ikke lar han slippe til enkelte ganger. Snakk om å tro at verden ikke kommer til å fungere uten mødre.

Jeg gleder meg iallefall til søndag, for da skal vi tilbringe hele dagen på spa.
Det vil nok gjøre underverker for kropp og sjel. Så kommer jeg kanskje blid og uthvilt hjem også.
Håper jeg finner noe spennende jeg kan kjøpe med hjem, for jeg har allerede lovt gutta (ja, alle tre) at de skal få feriegave.

Bloggen blir ikke oppdatert før tidligst mandag.
Jeg vet jeg er nettavhengig, men jeg regner med at det ikke er så mange muligheter til å bedrive bloggskriving når vi hutrer oss rundt i kalde Latvia.
Men man skal aldri si aldri.
Jeg har med meg min gode følgesvenn iPod touch, så finnes det nettilgang skal du ikke se bort i fra at jeg dukker opp en liten tur likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar