onsdag 11. januar 2012

Takk skal du ha

Jeg lar meg irritere av mye.

Bussen som er forsinket
Regn når jeg er på vei til et sted, UTEN paraply
At maten svir seg når jeg er opptatt med noe annet (ja, jeg vet at det er min egen feil)
Telefonselgere (jeg har reservert meg!!!)
Gretten mann
Null sjokolade i godterskuffa (nå er det vel strengt talt suppeposer og lignende som skal ligge der, men det er også en perfekt plass for sjokolade)

I dag fant jeg ut enda en ting som irriterer meg.

Jeg satt pent og pyntelig på bussen på vei hjem fra jobb, hørte på musikk og passet mine egne saker.
Litt frossen, og gjennomvåt.
Det snødde heftig ute, noe som resulterte i at alle som kom på bussen var så godt som nedsnødde.
Sånn halvveis i bussturen satte det seg en dame på setet foran meg.
Hun setter seg godt til rette, og så ristet hun på hodet så vannspruten stod.
Jeg var riktig nok ikke tørr selv, men ansiktet mitt hadde i det minste tørket. Fram til da...
"jippi" tenkte jeg frustrert, men lot hendelsen passere.
Et halvminutt senere gjorde hun det igjen, et skikkelig dramatisk kast på hodet som igjen sendte mer vann min vei. Jeg håpte i mitt stille sinn at hun skulle få whiplash, men så heldig var jeg nok ikke.

Skal du riste deg som ei bikkje så gjør det langt unna meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar