søndag 19. juni 2011

Den fine dama

Finnes det noe mer varierende enn musikksmak?
Her har vi prøvd å oppfostre ungene på mye forskjellig, og de har lagt seg til mye av det samme som vi liker.
Men noen ganger er det enkelte sanger som fenger mer enn andre.
Hele sommerferien i fjor hadde eldstegutten en forkjærlighet for en radio-hit.
Han prøvde til stadighet å forklare oss hvilken sang det var, men jeg hadde litt problemer med å skjønne "lukkinættdeedønsjen".
Etterhvert så fant vi ut hvilken sang det var
Akon-Sexy bitch

Han spurte jo hva de sang, og jeg prøvde meg med at de synger om den fine dama.
Den forklaringa kjøpte han, noe som passet meg bra siden jeg ikke hadde særlig lyst til at han skulle rope ut i hytt og pine at han ville høre sexy bitch.
Så etter det har sangen bare hett "den fine dama"

Andre sære musikkønsker dukket opp når vi var på lang ferietur.
Mange timer i bil krevde jo skikkelig kjøremusikk.
Begge ungene la sin elsk på en rosa cd med 80 talls italo disco hits.
Snillemamma digget det, snillepappa kunne kanskje spart seg å høre den cd`n på repeat noen ganger for dagen.
Se for deg to små som sitter i baksetet å virkelig digger musikken

1 kommentar:

  1. Kjempe bra og morsomt innlegg Barbro. Artig å lese bloggen. Ser jeg har mye å se frem til når Linèa blir større også.

    Skal fortsette å følge med på bloggen din :)

    Andrea

    SvarSlett