tirsdag 28. juni 2011

Duracellkanin

Etter USA turen vår hvor vi levde det gode liv med mye god mat og drikke så hadde begge vi voksne noen ekstrakilo på kroppen.
Det var ikke stort annet å gjøre enn å melde seg inn på treningssenter for å desperat prøve å få formen tilbake igjen.
Rund er jo også en form, men ikke den type form jeg ønsket for å si det slik.
Min bedre halvdel har jo forøvrig tatt helt av med både trening og proteinpulver.
Foreløpig så syns jeg det er bra at han rører seg, men den dagen han begynner å ligne på hulken (minus grønnfargen) så setter jeg foten ned.

Forleden dag hadde han bestillt seg fat-burn piller fra gymgrossisten.
De hadde fått bra omtale av mange andre så han tenkte at han skulle gi dem en sjanse. De inneholder også koffein sånn at man får et ekstra kick.
Skuffelsen var stor når han ikke fikk noen særlig virkning av dem. Da var det min tur til å teste i går.
Jeg tok en pille og følte faktisk at jeg fikk litt mer energi enn vanlig.
Så foreslo da min smarte mann at jeg kunne teste to stk i dag. Han hadde prøvd det også uten særlig virkning.
Resultatet??
KOFFEINSJOKK!
Jeg har følt meg som en duracellkanin på speed i hele dag.
Kvalme, skjelvinger, svimmelhet og hjertebank.
Tror den dosen jeg tok tilsvarer nærmere 7 kopper kaffe. Og siden jeg ikke drikker kaffe ellers så er jeg nok litt var for koffein.
Jeg danset meg igjennom treningsøkta på SATS som en galing før jeg tilslutt kreket meg ut når kroppen sa stopp.
Etter 2 liter vann og litt mat begynner jeg å føle meg som et nogenlunde normalt menneske igjen.
Jeg skal snart hente apekatten og villdyret i barnehagen, og for en gangs skyld klarer jeg kanskje å løpe opp bakken sammen med dem.
Tenk så gøy for barna at mamma har samme energinivå som dem da!

1 kommentar:

  1. Jeg og vil gjerne prøve disse pillene.... Jeg trenger masse energi!! :)

    SvarSlett