søndag 10. juli 2011

Så var det denne kamelen da

Det er greit å skifte meninger.
Det kan til og med være en fin ting å endre meninger, men jeg er IKKE alltid så glad i det.
Som i den saken med bilen.
Mannen sa ja, jeg sa nei.
Mannen sa ja, jeg holdt fast på nei
Mannen sa ja, jeg sa kanskje
Mannen sa ja, og jeg sa til slutt ja.
Og nå har vi hentet bilen, og jeg er forelska.
FADER ALTSÅ at jeg er så lettpåvirkelig da!
Bilen er jo faktisk ganske så lekker, og derfor har jeg måttet innrømme at jeg liker den jeg også.

Vi kjørte ned til oslo på fredag. Vi startet ganske så sent så vi var ikke fremme før ved midnatt. Passe trøtte i trynet og støl i hele kroppen.
Skulle tro jeg var i nærmere 70 sånn som kroppen min protesterte.
Dagen etter så tok jeg med apekatten og villdyret til tusenfryd hvor de kunne ha det gøy uten så alt for mange formanende pekefingre.
Det ble masse karuseller og mye godt.
Ungene hadde det helt topp, og jeg hadde det jo ikke så verst jeg heller.
Grilling på kvelden før vi sluknet totalt klokka elleve på kvelden (det var noe med den 70års oppførselen altså)

I dag startet vi tidlig på hjemveien.
Vi kjørte også svært så fint forbi gutta i blått så vi slapp noen ekstra utgifter som hadde vært meget surt å få.
Alle fire er fornøyde med helgen.
Den som gliser best er vel snillepappa som fikk viljen sin.
Men han kan bare vente seg, jeg skal jaggu ha viljen min mye framover jeg også.
Må bare pønske ut hva jeg egentlig kan vri ut av den gubben siden lommeboka hans er tømt nå.

(så må jeg rette en stor takk til snilletante som stilte opp som sjåfør til oss siden vi trengte noen til å kjøre volvoen hjem igjen. Tusen takk for din tålmodighet, vi vet at hverken vi eller barna er så alt for lette å tilbringe en helg med ;)


1 kommentar:

  1. Jeg hadde en kjempekoselig helg sammen både store og små. Jeg visste da hva jeg gikk til. :) Det er jo ikke første gangen vi er på tur sammen og forhåpentligvis ikke den siste.

    SvarSlett