tirsdag 5. juli 2011

Snille kvinner og bortskjemte menn?

Ja, da ble det alikevel bil på mannen da.
Ser iallefall slik ut siden finansieringen skal være i orden og forsikring er klarert. Blir nok en tur til oslo på oss i helgen da for å ta en skikkelig titt. Nå har vi også ordnet med enda en sjåfør som blir med nedover, så jeg er stygt redd for at det blir med bil oppover til tr.heim igjen.
Fordelen med tur til oslo er at jeg og ungene kan dra på tusenfryd, så kan han bare sitte i bila si å vente han.

Mannen bør virkelig forgude meg i lange tider framover.
Greit, han bestemmer jo selv hva han vil gjøre med sine penger, men siden vi er gift så går det jo "utover" meg på ett eller annet vis alikevel.
Så jeg har på en måte godkjent kjøpet. Hadde han kjøpt den bilen UTEN å høre på eventuelle protester fra meg så hadde det blitt månelyst her i heimen.
Jeg er spent på hvor mange konfektesker og blomster det blir på meg framover (hint hint) siden jeg har vært så tålmodig og snill.
Nå får han iallefall gleden av å eie en bil han har ønsket seg i mange år, det er derfor jeg unner han det.
Til tross for (veldig)mange bilkjøp og firhjulingkjøp gjennom de årene vi har vært sammen.

Men nåde han om han plutselig begynner å tjatre om at han ønsker seg en annen type bil om et halvårs tid.
Da finner jeg fram kjevla

Når en mann åpner bildøra for sin kone har han enten ny bil eller ny kone - sitat ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar