torsdag 10. november 2011

Brrr

Jeg fryser!
Det har vært mildt ganske lenge nå til tross for at vi er i november.
Noe som passer meg utmerket.
Jeg er av den typen som drar på meg ullstrømpebuksa når vi er i midten av september.
Men temperaturen kunne visst ikke holde seg over 10 grader lengre.
I dag var det et tynt islag på bakken når jeg gikk nedover til barnehage og skole med mine to små.
Gikk og gikk... vi skled elegant nedover alle tre.
Litt som bambi på isen, men vi manglet noe av den sjarmen.
Jeg lengter som vanlig etter sol og varme, så derfor sitter jeg å trøster meg selv med bilder fra sommeren.
Her har vi blant annet et feelgood bilde fra fisketur i sommer.

Ellers har det vært stille her noen dager fra min side.
En av grunnene er sykt barn som har tatt mye av tiden.
Og en bitteliten skrivesperre de siste dagene.
Det er ikke det at det ikke skjer noe her i huset, det er egentlig full rulle her hele tiden.
Men det gjelder å ha noe spennende som det går an å viderefortelle.

Dagens statistikk:

Antall sure barn: 1 (surt ansikt med påfølgende surt "NEEI" )
Antall usunne godsaker som har funnet vei ned i magen min: 2 1/2 blåbærmuffins (til mitt forsvar var de bakt med lite sukker og sammalt grov hvete)
Antall krangler med ektemann: Ingen (men vi røk jammen i tottene på hverandre i går)
Antall ganger mor har måttet bli streng til barna: 2 ( den ene gangen fordi apekatten går i kulda uten å kle seg skikkelig. Den andre når Villdyret omtrent sprengte trommehinna mi med et rop rett i øret mitt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar