onsdag 30. november 2011

Trønder uten bart

Noen ganger bruker min snille hyggelige mann å påstå at jeg har bart.
Jeg VET at jeg ikke har det, men jeg blir som oftest furten hver gang han sier det.
Det er vel derfor han liker å si det også, siden han vet at det kommer en eller annen reaksjon fra min side.
Jeg kan godta at jeg har noen lyse hår på overleppa slik som alle damer har, men ikke søren om jeg skal ha det på meg at jeg har bart!

I dag var jeg på bytur og der borte i kroppspleie hylla på H&M hadde de voks.
Den lille pakke med strips lokket på meg, og den hadde en helt overkommelig pris.
"Skitt au" tenkte jeg da, og plukket like greit med meg en pakke.
Nå skulle iallefall ikke min skadefro mann kunne beskylde meg for å ha bart. For min del kunne han fått troppet opp med forstørrelsesglass for å lete, for her skulle det bli glatt.

Vel hjemme varmet jeg opp stripsen før jeg klistret den på.

Og rev av...........

Med et hyl som ble halvveis avbrutt fordi det kjentes ut som jeg rev av meg halve munnen.

Etterfulgt av noen ynkelige lyder.
Jeg tok en titt i speilet etterpå, og kunne da konstatere at jeg hadde en heftig rødfarge rundt munnen, samt et blåmerke på høyre side.

For å si det slik..... Det blir lenge til neste gang!

1 kommentar:

  1. Auda!!! Håper du har straffet mannen din hardt for å ha lurt deg til slik selvpining. Haha......

    SvarSlett